Beantwoord

storing e-sim internet

  • 6 March 2021
  • 3 reacties
  • 84 keer bekeken

İk gebruik e-sim en waneer mijn bundels op is en einde van de maand gaat vernieuwen krijg ik geen internet verbinding ik verwijderd e-sim bestel ik nieuwe sim kaart en doet het ook niet ik ben vrachtwagenchauffeur en ben in buitenland als ik terug kom naar Nederland dan doet het maar waneer mijn abonnoment einde is gaa ik nooit meer kpn gebruiken 

İs echt is *****

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 10 March 2021, 18:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @Gangrespect en welkom!

Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over jouw mobiele abonnement van KPN. Ik begrijp dat je gebruik maakt van een e-sim en in het buitenland problemen ervaart met het mobiele internet, klopt dat? En dat is wanneer je bundels op zijn en als de nieuwe maand begint? Moet je dan het toestel opnieuw opstarten om weer een verbinding te kunnen krijgen? Van welk type toestel maak je gebruik?

Heel veel vragen! :sweat_smile: Ik hoor graag van je, zodat we kunnen kijken wat er precies aan de hand is en of het opgelost kan worden.

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb helaas niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het al opgelost is. Anders hoor ik graag van je!

İk probeer alles ik start mijn mobiel opnieuw ik bel klanten service heb Alles gedaan 

ik krijg smsje waneer mijn bundels %100 is en op de sms je zegt je kunt doorgaan met internnetten maar we verlaagenje internet snelheid dat werkt niet heb helemaal niks meer en begin vande nieuwe maand heb ook geen verbinding ik opstart men mobiel nee nee nee werk niet