Beantwoord

Storing Groningen?

• 1 februari 2014
  • 5 reacties
  • 3581 keer bekeken

Hallo,

Is er wellicht storing met mobiel internet in de Groningen en omgeving? 4G heb ik soms, 3G ook soms. En vaak helemaal geen verbinding. Maak gebruik van een SG S4, gister mijn abbo qua data verhoogt. Al wel aan uit gehad een paar keer.

Weten jullie raad?

Mvg,

Alex

icon

Beste antwoord door Yolex 4 februari 2014, 09:27

Goedemorgen Marcia,

Zoals het nu lijkt is het probleem verholpen. Nu gewoon fijn weer 4G. Bedankt voor je inzet en werk ze vandaag.

Mvg,

Alex
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Hoi,

Volgens de website zijn er nu geen storingen: http://www.kpn.com/prive/klantenservice/storingen/actuele-storingen/mobiel.htm

Toestel nogmaals opnieuw opstarten help dus echt niet?

Reputatie 7
Badge +29
Hallo Alex,

Ondervind je nog steeds problemen? Ik ben ook erg benieuwd of het toestel uit- en aanzetten echt niet de oplossing is. Sinds wanneer heb je hier last van? 

Je kan proberen om je SIM-kaart in een ander toestel te plaatsen en te controleren of het met dat toestel wel werkt. Laat je me je bevindingen weten?

Met vriendelijke groet,

Marcia

Hallo Marcia,

Opzich vreemd inderdaad. Gaat steeds naar H+ naar geen verbinding en soms 3G. 4G al tijd niet meer. Heb het probleem sinds vrijdag en met een andere gsm heb ik er ook last van als ik daar mijn sim in doe. Ik ga vanmiddag naar Drachten, eens kijken of ik daar hetzelfde probleem ervaar.

Mvg,

Alex
Reputatie 7
Badge +29
Hallo Alex,

Dan kunnen we een toestelprobleem hoogstwaarschijnlijk uitsluiten. Mocht je het probleem in Drachten ook hebben, mag je me in een privé bericht je 06-nummer, postcode en huisnummer sturen. Ik ga je aansluiting dan controleren en dan kijk ik ook of er misschien een nieuwe SIM gestuurd moet worden. Laat je het me weten?

Goedemorgen Marcia,

Zoals het nu lijkt is het probleem verholpen. Nu gewoon fijn weer 4G. Bedankt voor je inzet en werk ze vandaag.

Mvg,

Alex

Reageer