Beantwoord

Storing Internet 3G

• 19 maart 2014
  • 3 reacties
  • 3054 keer bekeken

Hallo KPN,

Sinds gisterochtend heb ik geen internet meer op mijn iPhone 5, het betreft 3G. Ik krijg constant de melding "Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk, U hebt geen abonnement op een mobiele dataservice." 

Gisteren gelijk langs de winkel gegaan van KPN maar die konden mij geen oplossing bieden. Zij verzochten mij om langs het businesscenter te gaan. Helaas nog geen tijd voor gehad vandaar hier de reactie. Opnieuw instellen van de APN werkt niet en opnieuw opstarten heeft ook nog geen resultaat gehad. 

Mijn abonnement loopt al sinds vorig jaar september! 

Hopelijk hebben jullie een oplossing,

Met vriendelijk groet,

Roderick

icon

Beste antwoord door Shugosha 19 maart 2014, 13:29

Waar staat de APN momenteel op ingesteld? De melding die u namelijk krijgt zou doorgaans betekenen dat de APN niet goed staat. In het geval van een abonnement zou de APN moeten staan op iphonekpn.nl of anders op KPN4G.nl in het geval  van de Alles-in-1 abonnementen.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
MAakt u gebruik van een prepaid of een abonnement simkaart?

Als het een prepaid kaart is moet de APN namelijk ingesteld zijn als portalmmm.nl

Ik maak gebruik van een abonnement simkaart

Reputatie 7
Badge +12
Waar staat de APN momenteel op ingesteld? De melding die u namelijk krijgt zou doorgaans betekenen dat de APN niet goed staat. In het geval van een abonnement zou de APN moeten staan op iphonekpn.nl of anders op KPN4G.nl in het geval  van de Alles-in-1 abonnementen.

Reageer