Vraag

Storing toevoegen extra internet bundel 1 GB

  • 16 July 2020
  • 5 reacties
  • 370 keer bekeken

Beste KPN,

 

Sinds afgelopen dinsdag heb ik het probleem dat ik geen internet bundel kan activeren nadat mijn dagelijkse 5 GB is gebruikt. Na het contact opnemen met de klantenservice werd mij verteld dat dit gaat om een geplande onderhoud van KPN, waardoor ik zeker t/m vrijdag zonder internet zit.

 

Nu hebben de collega’s van KPN me via de klantenservice geprobeerd te helpen, door o.a. een internetbundel handmatig bij te voegen. Echter werkt het ontvangen hiervan niet, omdat het gaat om een onbeperkt internet abonnement.

 

Via de SMS krijg ik de foutcode: “Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor Gratis 1GB NL extra nu niet verwerken. Probeer het later nog eens. Groet, KPN”

 

En via de website: “De bestelling is niet gelukt. Technische foutcode 52094”

 

Nu vroeg ik me af wat de regelingen zijn omtrent storingen van KPN: werkt dit met een compensatie (ook particulier) ? Ik zit zeker tot morgen dus zonder internet en een dag storing kan ik nog begrijpen, maar bijna een hele week vind ik wel gek van KPN.

 

Ik hoor het graag!

~ M 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Ik zie hier meer klachten over voorbij komen en ik heb gisteren een mail gestuurd. Zodra ik meer weet laat ik het weten.

Werkt het ondertussen weer zoals het hoort?

Nou de optie werkt weer voor geen meter wanneer kijken ze er eens serieus naar Vanaf dag 1 geeft het al problemen. Onbeperkte data is zo mooi beperkt!

ik denk er nu dan ook echt aan om maar te gaan overstappen naar andere provider, want dit blijft in opgelost

Ik heb wat meer info nodig, @GsjPostma . Zowel via SMS als via mijnKPN werkt het niet? Wat gebeurt er precies? Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.