stress

• 27 oktober 2013
  • 3 reacties
  • 5917 keer bekeken

hallo met mark ik heb een aantal zakelijke abbonementen bij telfort nu is in waalwijk waar ik veel ben een hoop gedoe met 3g de iphone 4s geeft aan dat hij op 3 g zit maar volgens telfort klappert hij telkens van 3 na 2g (edge) telfort houd me aan het lijntje en ben ik zat nu kan ik zo wel de boel opzeggen maar als dit bij kpn ligt heb ik ook niets aan de overstap de postcode is 5144 ae gebied waar het porbleem is.

kunt u iets doen want telfort is gewoon me aan het lijntje aan het houden maar daar ga ik niet lang meer op wachten.

ik post dit omdat telfort ook op kpn zit en een dochter onderneming is.

mvg

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Wat is er allemaal al geprobeerd om het probleem te verhelpen?

Is er al eens een nieuwe simkaart gegeven? Is het toestel al een keer opgestuurd ter reparatie? Of ligt het volgens Telfort echt aan de  plek/zendmast?

ja al 4 keer heeft ook niets uitgehaald speedtest van nu is nog steeds tobben

zal wel een heel drama worden dus overstappen na kpn heeft ook geen zin denk ik

volgens telfort komt het door de edge op de masten in de buurt geloof ze niet meer!

https://

Reputatie 4
Badge +2
Beste HappySlots,

Vervelend dat het bereik op jouw locatie niet naar wens is. Volgens mijn gegevens zou zowel de 2G- als 3G-dekking daar goed moeten zijn.

Als er onverhoopt toch een netwerkprobleem is, zal overstappen naar KPN geen soelaas bieden aangezien Telfort ons netwerk gebruikt.

M.v.g,

Jemy

Reageer