Beantwoord

Tablet zonder telefoonfunctie maar met sim: opwaarderen uit beltegoed?

• 28 februari 2018
  • 4 reacties
  • 142 keer bekeken

Goedenavond,
Ik heb een tablet met sim-kaart, maar zonder belfunctie. Hoe koop ik een bundel uit mijn beltegoed als ik geen wifi-connectie heb?
Dank!
Janice
icon

Beste antwoord door PeterG 28 februari 2018, 22:24

Met een tablet zonder belfunctie kun je alleen opwaarderen via . . . internet. Dit gaat het best via MijnKPN (app).

Opwaarderen kan in alleen met iDeal, creditcard of Paypal. Je hebt wel internet nodig. Maar dat is altijd wel ergens te vinden. Bij kennissen / familie / buren / vrienden op hun wifi inloggen. Kost ze niets.
Tegoed opwaarderen internet prepaid.

Bovenstaande kan trouwens ook via een ander tablet/smartphone/computer.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Met een tablet zonder belfunctie kun je alleen opwaarderen via . . . internet. Dit gaat het best via MijnKPN (app).

Opwaarderen kan in alleen met iDeal, creditcard of Paypal. Je hebt wel internet nodig. Maar dat is altijd wel ergens te vinden. Bij kennissen / familie / buren / vrienden op hun wifi inloggen. Kost ze niets.
Tegoed opwaarderen internet prepaid.

Bovenstaande kan trouwens ook via een ander tablet/smartphone/computer.
Reputatie 5
Badge +6
Dank je wel, Peter.
Dat antwoord vreesde ik al. Ik kom op reis wel eens op plekken waar ik geen wifi heb, maar wel een mobiel netwerk. Ik denk dat ik stilletjes hoopte dat KPN inmiddels ook had geregeld dat je ook per sms kunt opwaarderen 😉 Maar helaas..

Je kunt altijd vragen of je gebruik mag maken van de hotspot mogelijkheid op een mobiele telefoon. Er wordt dan een soort WIFI verbinding gemaakt waar je tablet ook op kan inloggen. Je maakt dan gebruik van de kosten van de andere partij, houdt dat wel in de gaten maar je kunt even op internet om het tegoed op te waarderen. Heb je ook aan dit idee gedacht?

Ik weet niet of je zelf een mobiel hebt van KPN want dan kun je toch ook MB’s delen vanuit je KPN abonnement? Wellicht is dat ook een optie? Met een klein beetje MB’s kun je al snel een opwaardering doen.
Reputatie 7
Badge +31
Ik weet niet of je zelf een mobiel hebt van KPN want dan kun je toch ook MB’s delen vanuit je KPN abonnement? Wellicht is dat ook een optie? Met een klein beetje MB’s kun je al snel een opwaardering doen.Dat kan alleen als in de tablet een abonnement MOBIEL INTERNET zit. Is het prepaid dan is delen geen optie.

Eerste deel = goede tip.
Dank je wel, Peter.
Dat antwoord vreesde ik al. Ik kom op reis wel eens op plekken waar ik geen wifi heb, maar wel een mobiel netwerk. Ik denk dat ik stilletjes hoopte dat KPN inmiddels ook had geregeld dat je ook per sms kunt opwaarderen 😉 Maar helaas..

Reageer