Beantwoord

Telefonisch mobiel internet verlengt

  • 26 November 2020
  • 9 reacties
  • 87 keer bekeken

Beste KPN,

 

Zojuist heb ik mijn mobiel data abonnement verlengt met “het zelfde als wat ik nu heb”. Dat is 1 GB 1 jaar voor 5 euro/maand. Nu krijg ik de bevestiging van een 2 jaar abonnement. Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling.

 

En als toevoeging, bij het bellen van 0800-0402 krijg ik meteen te horen dat dit “mobiele nummer” niet in gebruik is en de verbinding verbroken wordt.

 

met vriendelijke groet,

Tim.

icon

Beste antwoord door rpinut 2 December 2020, 12:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Zonder verlenging was u oude abbonementsvorm gewoon doorgelopen en kon u maandelijks opzeggen. Ik zie bij mobiele verlenging alleen 2 jaar of maandelijks opzeggen voor 3 euro extra. Om welk contract gaat het? Ik zie andere bedragen en bijbehorende data/belminuten.

Het gaat om het mobiel internet abonnement die nu 5.21 euro/maand kost. Deze zou ik met één jaar kunnen verlengen voor 5 euro per maand. (10 -5 euro hussel korting). Ik zou dit graag aangepast hebben.

Dan zal je toch even bij een medewerker moeten zijn. Vul je profiel aan en wacht even rustig af. Wil je nog kunnen annuleren, zou ik even bellen met 0800-0402

Hoi  Jeroen, Het nummer 0800 0402 is niet ingebruik geeft mijn telefoon aan...

Vreemd. Als ik bel, gaat het bandje van KPN toch lopen. Chatten kan ook. Klik hier

Jeroen, Alles gaat goed tot de stem zegt “je wordt nu doorgestuurd naar een medewerker” en dan word de verbinding verbroken.

 

Ik laat mij terug bellen en probeer een chat te starten. Wie als eerst is. Je wordt eerst bedankt.

Reputatie 7
Badge +20

@rpinut. De verbinding wordt dan niet verbroken. Als je aan de lijn blijft krijg je iemand aan de lijn. 

Ik ga er van uit dat je inmiddels iemand gesproken hebt, mocht er toch nog wat onduidelijk zijn, laat het dan weten. 

Bart,

 

Ik heb uit eindelijk één van de 2 abonnementen geannuleerd omdat schijnbaar het niet mogelijk was. Ik ben uit eindelijk 5 dagen bezig geweest om de juiste mensen aan de lijn te krijgen. Het komt uit eindelijk wel goed...

Reputatie 7
Badge +20

Dat is het belangrijkste, dat het goed komt. Maar ik had wel graag gelezen dat het niet zo lang had hoeven duren voor je bij de juiste persoon was uitgekomen. Mocht je nog verdere vragen ofzo hebben, laat het dan weten.