telefonisch verkeerde abonnement gekregen

Door niet volledig betaalde rekening en woonachtend in het buitenland voor enkele maanden. Ben ik toen ik er achterkwam gelijk gaan betalen. Toen is er telefonisch door een zeer vriendelijke medewerkster een abonnement voor mij afgesloten. Na 10 x vragen en dubbel checken, zou ik naar zeggen een abonement met internet hebben. Gezien ik van origine een flex abonnement had is die weer geactiveerd en heeft zij de bundels ook dusdanig aangepast (naar haar zeggen ook met internet). Na ongeveer 10 telefoontjes (ook vanuit het buitenland) en bezoek aan de winkel, omdat ik maar smsje bleef krijgen dat ik geen internetbundel heb. Telkens iemand die dit ging oplossen. Een maand later heb ik een rekening van 155,- openstaan met 90,- aan internet verbruikskosten. Ik heb contact gehad met de zeer onvriendelijke betalings afdeling, en gevraagd waar ik in bezwaar of waar ik een klacht kon indienen. Deze verwees mij na 3 maal vragen en ondertussen onterrecht te beschuldigingen naar een derde partij. Pas toen ik belde om mijn abonnement op te zeggen, sprak ik een vriendelijke jongen die mij overtuigde om kpn een 100000 kans te geven en een klacht in te dienen. Ik wil dit graag per mail doen, niet per brief of telefonisch want aan de telefoon met kpn klantenservice zorgt mij dustever voor meer problemen en slechte service.

Waar kan ik het mail adres vinden?

0 reacties

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Reageer