Beantwoord

Teleurgesteld in klantvriendelijkheid

  • 13 October 2019
  • 3 reacties
  • 111 keer bekeken

Sinds een week gebruik ik mijn telefoon om wifi te ontvangen op mijn pc, omdat mijn usb wifi dongle het heeft begeven.

Nou heb ik hierbij per ongeluk mijn data aan laten staan gister, waardoor dit ineenkeer allemaal verbruikt is en ik de rest vd maand geen internet meer heb.

Van KPN echter geen begrip. Volgens hen zouden ze me willen helpen "maar kunnen ze simpelweg niet voor mij betekenen". Dit lijkt mij heel sterk omdat ik zelf ook met 1 druk op de knop zo een paar GB erbij kan kopen...

Nu is dit voorval natuurlijk mijn eigen stomme schuld. Maar omdat ik al jaren trouwe klant ben bij KPN zonder ooit enig beroep op hen gedaan te hebben, had ik misschien toch gehoopt op enig begrip en coulantie... Maar natuurlijk is dat teveel gevraagd voor de grote bedrijven van tegenwoordig.

Daarbij komt wel kijken dat KPN aanzienlijk duurder is dan de meeste providers, dan verwacht je daar soms toch iets extras voor terug. Maar nee dus. Daar is de keuze voor mij vrij simpel om z.s.m over te stappen.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 16 October 2019, 13:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19
Tsja lastig. Maar als je per ongeluk een lamp ergens laat branden krijg je ook niks terug van je energieleverancier. Het is niet leuk maar niks aan te doen denk ik.

Hoi @KennethK . Welkom op het forum.

Jammer dat je zo in één keer door je bandbreedte heen was. Ik snap dat je hier van baalt. Helaas kan ik hiervoor geen compensatie aanbieden. Ik hoop dat je hier begrip voor hebt,. 

 

 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!