Nou heb ik hierbij per ongeluk mijn data aan laten staan gister, waardoor dit ineenkeer allemaal verbruikt is en ik de rest vd maand geen internet meer heb.
Van KPN echter geen begrip. Volgens hen zouden ze me willen helpen "maar kunnen ze simpelweg niet voor mij betekenen". Dit lijkt mij heel sterk omdat ik zelf ook met 1 druk op de knop zo een paar GB erbij kan kopen...
Nu is dit voorval natuurlijk mijn eigen stomme schuld. Maar omdat ik al jaren trouwe klant ben bij KPN zonder ooit enig beroep op hen gedaan te hebben, had ik misschien toch gehoopt op enig begrip en coulantie... Maar natuurlijk is dat teveel gevraagd voor de grote bedrijven van tegenwoordig.
Daarbij komt wel kijken dat KPN aanzienlijk duurder is dan de meeste providers, dan verwacht je daar soms toch iets extras voor terug. Maar nee dus. Daar is de keuze voor mij vrij simpel om z.s.m over te stappen.
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineel