Beantwoord

Teleurstellend: 4G bundel niet te verhogen

• 25 januari 2014
  • 1 reactie
  • 3214 keer bekeken

10 dagen geleden heb ik een 4G abonnement afgesloten. In eerste instantie heb ik de kleinste bundel (500Mb) genomen omdat ik het bereik en de snelheid wilde testen. Na enige problemen om de boel op een LTE router aan de praat te krijgen werkt het nu en ben ik wel overtuigd. Ik zou dan ook graag mijn bundel verhogen tot de grootste bundel (7500Mb). Helaas is dat volgens de klantenservice pas na 31 dagen mogelijk. Wel werd mij doodleuk verteld dat het 2 dagen eerder nog wel aan te passen zou zijn geweest (binnen 8 dagen).

Ik vind deze gang van zaken wat kunstmatig. Bij het naar beneden aanpassen van de bundel kan ik me dit voorstellen, maar het lijkt me redelijk normaal dat je als nieuwe klant eerst een nieuwe technologie even wilt uitproberen, voordat je een grotere commitment aangaat. Die 8 dagen was mij ook niet duidelijk bij het afsluiten van het abonnement.

Is hier nu echt geen mouw aan te passen en moet ik nu een tweede teleurstellende ervaring met KPN bijschrijven? Let wel: ik probeer hier dus meer geld uit te geven en dat lukt niet...

Als ik dan toch kunstmatig op het verlopen van de eerste maand moet wachten, kan ik misschien net zo goed eens een andere aanbieder gaan uitproberen...

icon

Beste antwoord door Menno 27 januari 2014, 09:48

Beste r2d2,

zou je in een privé-bericht mij het betreffende mobiele nummer, postcode/huisnummer en klantnummer of laatste 3 cijfers van je rekeningnummer willen sturen? Ik zal voor je uitzoeken wat hierin mogelijk is. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Beste r2d2,

zou je in een privé-bericht mij het betreffende mobiele nummer, postcode/huisnummer en klantnummer of laatste 3 cijfers van je rekeningnummer willen sturen? Ik zal voor je uitzoeken wat hierin mogelijk is. 

Reageer