Beantwoord

Ten onrechte MB gebruik buitenland

• 19 augustus 2013
  • 2 reacties
  • 5702 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Helper
  • 47 reacties
Zonet mijn KPN rekening gehad, hierop staat voor 8,26 euro internet kosten buitenland. Dit zijn de kosten van een internet bundel EU. Aangezien ik WIFI op vakantie heb, heb ik besloten mijn data roaming van mijn Iphone uit te laten.  De internet kosten zou ik hebben gemaakt op 31 juli om 2200 uur, voor 243 kb.... Nu heb ik de hele vakantie mijn dataroaming uit staan, maar is er blijkbaar toch iets geregistreerd. Ik ben op vakantie geweest van 20 juli t/m 10 augustus, en dit is mijn enige verbruik geweest volgens KPN. Dit terwijl mijn eigen mb meter niets aangeeft. Ik heb geprobeerd uit te leggen aan de klantenservice, mevr T. R. (haar volledige naam zal ik voor de privacy hier niet zetten), dat ik echt alleen maar wifi gebruikt heb, en dat het ook wel vreemd is om zo'n kleine data hoeveelheid ergens midden op de vakantie te gebruiken. Helaas geen coulance, geen begrip. Hoe nu verder? Ik ben reeds 10 jaar klant van de KPN, en heb iets dergelijks gelukkig nog nooit meegemaakt, en ook een dergelijke onvriendelijke bejegening bij 1200 ook niet gelukkig. Vandaar mijn post op het forum, gaarne reactie.

icon

Beste antwoord door SS 20 augustus 2013, 13:02

Opgelost, prima service van KPN!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Beste SS,

erg vervelend te lezen dat je het niet eens bent met de gemaakte kosten.

Echter is het verbruik wel terecht. Het is niet zo dat KPN dit verbruik constateerd terwijl er geen gebruik is gemaakt van het mobiele internet. Er is daadwerkelijk gebruik gemaakt van het mobiele internet.

Ik kijk ondanks dat graag e.e.a. voor je na.

Om dit te kunnen doen, ontvang ik graag je mobiele nummer, postcode, huinummer en volledige naam in een privébericht.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reputatie 2
Badge
Opgelost, prima service van KPN!

Reageer