Vraag

terugbetaling abonnementskosten

  • 12 December 2019
  • 3 reacties
  • 108 keer bekeken

Badge

Ik had een vraag wat betreft de kosten van mijn abonnement.

In mei ben ik overgestapt van Vodafone naar KPN. Bij deze overstap heb ik specifiek aangegeven dat ik mijn huidige nummer wilde behouden. Helaas is dit niet helemaal soepel verlopen.

Ik heb meerde malen naar jullie gebeld en ook dit verliep niet helemaal zoals gehoopt. Ik heb in het afgelopen halfjaar zo'n 30 keer naar jullie gebeld en kreeg steeds te horen dat het geregeld zou worden, maar dit ging steeds niet goed.

In deze periode heb ik dus wel een simkaartje van KPN gekregen, maar dus helaas niet met mijn eigen nummer. Ik heb dan ook geen gebruik gemaakt van dit simkaartje (met het verkeerde nummer), omdat het voor mij erg belangrijk is dat ik mijn eigen nummer nog kon gebruiken. Ik heb dan ook het afgelopen halfjaar nog steeds gebruik gemaakt van het abonnement (en dus het internet) van Vodafone.

Gelukkig kreeg ik begin november het goede nieuws dat mijn nummerbehoud eindelijk was gelukt en op 29 november is mijn nummer overgezet naar KPN.

Nu vind ik dit toch niet helemaal redelijk, omdat ik toch een halfjaar heb betaald voor internet van KPN, maar hier simpelweg geen gebruik van kon maken, omdat ik niks aan dit simkaartje had.

Ik dien hierbij dan ook een verzoek in om mijn afgelopen maandelijkse kosten (uiteraard exclusief toestelaflossing, want het toestel heb ik wel gewoon van KPN) weer terug gestort te krijgen.

Ik heb al telefonisch contact met jullie gehad en kreeg toen van een medewerkster te horen dat ik online een vergoedingsformulier zou kunnen invullen. Ik heb hiernaar gekeken en kwam er achter dat dit niet mogelijk is, omdat dit formulier alleen zou kunnen ingevuld worden bij netwerkstoringen en dit is hierbij niet het geval.

Ik hoop daarom dat het op deze manier opgelost kan worden.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Welkom hier @Dewilin. Bedankt voor de duidelijke omschrijving van de situatie. Ik kijk graag voor wat ik hierin kan betekenen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Badge

Hi,

Bedankt voor uw reactie!
Ik heb mijn gegevens ingevuld. 

 

 

Reputatie 7
Badge +25

Bedankt voor het invullen van de gegevens. Ik heb een kijkje genomen en zie dat de abonnementskosten (dus inderdaad niet de toestelkosten) zijn vergoed op de laatste factuur. Heb je die ingezien?Â