Beantwoord

Tijdelijk abonnement uitbreiden

  • 4 August 2019
  • 4 reacties
  • 376 keer bekeken

Hallo,
Is dit nog steeds niet mogelijk?

Hoe kan ik mijn internetbundel tijdelijk uitbreiden?. Ik zit hier in Spanje en de wifi op de campings is in het algemeen zeer beroerd. Ik heb een zorgeloos standaard abonnement van 10gb en zou het willen verdubbelen ofwel per 10gb bij willen kopen......het is overigens wel een domper dat je het hele jaar maar 10-20% van je bundel verbruikt en dit dan niet kunt sparen voor een moment dat je hee echt kunt goed kunt gebruiken.

m.vr.gr Marc

*Admin: reacties afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 5 August 2019, 16:19

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo,
Is dit nog steeds niet mogelijk?

Hoe kan ik mijn internetbundel tijdelijk uitbreiden?. Ik zit hier in Spanje en de wifi op de campings is in het algemeen zeer beroerd. Ik heb een zorgeloos standaard abonnement van 10gb en zou het willen verdubbelen ofwel per 10gb bij willen kopen......het is overigens wel een domper dat je het hele jaar maar 10-20% van je bundel verbruikt en dit dan niet kunt sparen voor een moment dat je hee echt kunt goed kunt gebruiken.

m.vr.gr Marc

Als je ook per maand maar 10 tot 20% gebruikt heb je in mijn ogen een te ruime bundel.
Via de app kan je of een hogere bundel kiezen voor 1 maand anders blijf je aan de max van 1GB per keer vast zitten. https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/extra-bundel.htm
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Scha75, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Eenmalig je bundel uitbreiden kan inderdaad met een buitenlandbundel (deze is zowel in Nederland als in Europa geldig). Wil je meer dan 1GB erbij krijgen, zoals je aangeeft, dan kan je jouw abonnement tijdelijk verhogen. Echter weet ik niet of dit in jouw situatie zin heeft, de wijziging gaat namelijk altijd pas de 1e van de volgende maand in. Dat betekent dat als je die wijziging (verhoging) nu aanvraagt, dat het pas per 1 september ingaat. Dit omdat al onze bundels de 1e van de maand starten.

Ben je KPN Compleet en zijn er meerdere mobiele nummers aangemeld? Dan kan je ook MB's delen met elkaar en zo ervoor zorgen dat je genoeg hebt op vakantie. Heb je thuis ook internet en tv van KPN? Dan krijg je sowieso dubbel zoveel data, elke maand weer.
Bedankt voor de reacties.
Voor volgend jaar zal ik mijn abonnement op tijd verhogen, zodat ik meer GB heb voor de vakantie. Deze vakantie zal ik maar een aantal 1000mb bundels kopen. Mijn huidige abonnement heb ik overigens voor de door mij benodigde belminuten.
Reputatie 7
Badge +21
@Scha75, helemaal goed! Nog een prettige vakantie gewenst! 🙂

Reageer