Beantwoord

Tijdelijk onbeperkt internet abonnement

  • 24 March 2020
  • 6 reacties
  • 650 keer bekeken

Door de corona crisis werk ik voorlopig thuis. Apps die ik voor mijn werk gebruik, werken op 4G beter dan op wifi. Mijn werkgever adviseert dan ook uit te zoeken of er tijdelijk onbeperkt internet mogelijk is zodat hij dit kan vergoeden zolang het nodig is. Is dit mogelijk als je al klant bent? En is dit makkelijk te doen? Hoef je niet na te denken over tijdig die bundel aan te passen voor je ergens aan vast zit? Ik verneem graag de mogelijkheden. 

 

Mvg W. van den Heuvel

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 25 March 2020, 17:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @WenvdH 

Als je een KPN Hussel abonnement hebt, dan kun je maandelijks switschen van pakket. Dan kun je ook tijdelijk overstappen naar onbeperkt internet. 
 

Met oudere abonnementen is dit niet mogelijk. 
 

Het is wel mogelijk om na het einde van jouw contractsperiode over te stappen naar een KPN Hussel-abonnement. Maar let op: Je kunt daarna niet meer terug naar je oude abonnement. 
 

En als je nu bv KPN Compleet hebt, dan is de kans groot dat je ook bepaalde gratis zenderpakketten gaat kwijtraken. 
 

Kijk dus goed wat voor jou belangrijk is voordat je overstapt naar KPN Hussel. 

Dank.Is het ook mogelijk om naast mijn huidige abonnement een prepaid bundel af te sluiten? dit zou ik dan makkelijk kunnen declareren ook. zonder dat er iets aan mijn abonnement vervangt??

Reputatie 7
Badge +24

Geen prepaid, maar je kunt inderdaad wel gewoon extra data kopen.

Dit is een schermafdruk van de MijnKPN app.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @WenvdH welkom op het forum! 
Ik denk dat het het handigste is om hierover met ons te bellen op 0800-0402. De nieuwe abonnementen zitten allemaal net even wat anders in elkaar. Mijn collega's deze het beste naast elkaar leggen.

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @WenvdH ,

Heb je al besloten wat het gaat worden?

Een wijziging van jouw abonnement of de aanschaf van extra bundels?

Als je kiest voor extra bundels, dan kan dat ook eenvoudig via een SMS:

 

Extra Bundel per SMS aanzetten

250 MB/min/sms

2,99

Sms NL-EU 250 AAN naar 1266

 

Of 

 

1000 MB/min/sms

7,99

Sms NL-EU 1000 AAN naar 1266

  • 31 dagen geldig vanaf het moment dat je 'm bestelt
  • Geldig in Nederland en de hele EU
  • Niet te gebruiken voor MB's delen

Je kunt het inderdaad ook aanvragen via Mijn KPN. De link daar naar toe : 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/extra-bundel.htm

 

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!