Beantwoord

Tijdelijk onbeperkt internet op mobiel

  • 4 April 2020
  • 3 reacties
  • 89 keer bekeken

Sind donderdag heb ik geen internet meer (Telfort). Na meerdere keren bellen, blijkt dat het waarschijnlijk om een lijnkruizing gaat. 
De telfort medewerker kon gisteren geen afspraak voor mij inplannen met een kpn monteur door een systeemfout. 
Ik moet nu wachten tot KPN mij terugbelt om een afspraak te maken. 

Ik hoef u niet te vertellen dat geen internet hebben ten tijde van de Corona crisis een kleine ramp is. Zeker ook ivm thuiswerken= online lesgeven.

Daarom wil ik u hierbij vragen om mij als tegemoetkoming gratis onbeperkt internet op mijn mobiel te geven, zolang het probleem niet is opgelost.Ik kan mijn mobiel dan als hotspot gebruiken voor mijn laptop.

Graag zo spoedig mogelijk uw reactie!

icon

Beste antwoord door Anonymous 4 April 2020, 15:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Repelsteeltje2 , dit onderdeel hoort op het Telfort-forum thuis, daar de thuisabo's nog onder Telfort vallen.

Je mobiel valt wel onder KPN met de Telfort-voorwaarden, je kunt in MijnKPN een belbundel bijkopen of anders als je door je belbundel heen bent raak je internet niet kwijt het wordt alleen een standje langzamer gezet.

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Repelsteeltje2, wat rot dat juist nu je verbinding het niet doet. Zeker in de tijd waar we nu in zitten is dat nog lastiger dan anders, dat kan ik me goed voorstellen. 

Voor de Telfort Thuis abonnementen kan je, zoals JanD ook vertelde, nog terecht op het Telfort Forum. Ik hoop dat je daar inmiddels een topic aangemaakt hebt zodat je verder geholpen wordt. En ik hoop vooral dat je verbinding snel hersteld is/wordt.

Update: het probleem is inmiddels opgelost.