Hallo,
Mijn naam is Daniëlle, ik ben al zo’n tien jaar trouwe klant bij KPN en ik heb een opmerking/vraag over mijn laatste factuur. Deze komt namelijk neer op €923,19.. (normaal is deze €24 per maand).
Hiervan komt €859,12 door een WhatsApp videobelgesprekje van nog geen half uurtje vanuit Canada naar m’n ouders in Nederland (ik ben momenteel twee maanden voor stage in Canada).
Ik dacht dat ik tijdens dit videogesprek dat mijn internet uit stond en ik dacht dus dat ik via WiFi aan het bellen was. Dit bleek achteraf niet het geval en nu heb ik een torenhoge rekening gekregen terwijl er op jullie website/KPN-app staat dat dit niet mogelijk is, omdat jullie in het buitenland mobiel internet uitzetten wanneer je over je dataverbruik heengaat. Zie afbeelding hieronder. Dit is dus niet gebeurd..
Tevens heb ik afgelopen maand twee keer geprobeerd om een extra data only-bundel te activeren om af en toe toch wat internet te kunnen gebruiken als ik geen WiFi heb. Deze bundel heeft beide keren niet gewerkt en hier heb ik dus ook €39,98 aan verspild. Op mijn account is ook te zien dat er 0 MB is verbruikt. Hoe kan het dat die bundels niet werken?
Nu wordt er dus onterecht zo’n €900 van mijn rekening afgeschreven, ik ben bereid om de €24,09 van mijn abonnement te betalen van deze factuur, en de andere kosten niet omdat deze volgens jullie voorkomen hadden kunnen worden.
Kunnen jullie mij hier alsjeblieft mee helpen?
Alvast bedankt!
Beste antwoord door Shyrin van KPN
Bekijk origineel