Beantwoord

Tv op je mobiel

• 9 maart 2015
  • 13 reacties
  • 461 keer bekeken

Badge
Waarom werkt bij mij tv via internet weer niet??
Krijg een melding dat er geen thuisnetwerk is.
icon

Beste antwoord door Kerik 24 maart 2015, 20:18

Sinds vandaag werkt het !!
Bekijk origineel

13 reacties

Badge
Sinds vandaag werkt het !!
Reputatie 7
Badge +23
Hoi Robin, 

Wat leuk dat je wilt overstappen naar KPN! Kan ik je hier ook bij helpen of heb je voor nu vragen aan me? 

De iTV app werkt niet op alle mobiele toestellen en tablets. Op deze pagina kun je weervinden op welke toestellen de iTV online app werkt en welke wij ondersteunen. 

@Kerik; bij jou werkt de app nu zoals het moet? 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Badge
Ik krijg de volgende tekst;
Er is momenteel geen verbinding met uw thuisnetwerk. Live tv kijken is daarom niet mogelijk
Badge
Ik heb een iphone 5 helemaal up to date ios 8,2 heb wel een goede 3g verbinding

Badge
Ik gebruik de app van KPN iTV online

Badge
Ja het werkt goed alleen het kost heel veel data dus meer dan een leuke gimmick is het voor mij niet.

Reputatie 3
Badge
Hallo,

Heb ik per se een "ondersteund" toestel nodig om iTV te kijken op mijn mobiel? We zijn van plan om over te stappen naar alles-in-1.

Reputatie 3
Badge
Hallo,

Ik heb die pagina bekeken en het nadeel is dat ik graag via mijn Nexus 5 en Xperia Z2 ook TV wil kijken.

Werkt het alleen op die telefoons, of ondersteunen jullie die en werkt het op (bijna) elk Android apparaat? Want dat is natuurlijk wel de bedoeling van Android: Een zelfde ervaring op elk Android appraat, of dit nou van Samsung is, of dat dit Google's eigen LG Nexus 5 is.

Reputatie 7
Badge +23
Hallo Kerik, 

Wat vervelend dat dit niet werkt. Probeer je dit via de iTV app om tv te kijken via je mobiel? 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reputatie 7
Badge +23
Beste Kerik, 

Ervan uitgaande dat dit de iTV app betreft, wat voor toestel en wat voor softwareversie gebruik je? En heb je met andere apps wel een stabiele internetverbinding? 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reputatie 7
Badge +23
Hallo Kerik, 

Excuses voor de late reactie! Is het probleem inmiddels verholpen of speelt het nog? 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reputatie 7
Badge +23
Goedemorgen Kerik, 

Fijn om te lezen dat het nu ook bij jou werkt! 🙂 Veel plezier ermee! 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reputatie 7
Badge +23
Goedemorgen Kerik, 

Het kost inderdaad veel data, dus als het even lukt zou ik dit op WiFi doen 🙂. Fijn dat het nu goed werkt, dank voor je terugkoppeling hierover. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer