uitgaande email hetnet werkt niet via mobiel internet

• 10 september 2013
  • 2 reacties
  • 6787 keer bekeken

Sinds zaterdag had ik op mijn mobiel geen internet en email meer.Na een installatie smsje van de helpdesk werkt internet en inkomende email weer.uitgaande niet.Wel op mijn vaste computer.Eerst ook niet meer via webmail.Daar heb ik de gebruikersnaam moeten corrigeren.Nu werkt dat ook weer.Ik had even het idee dat het hele systeem van webmail veranderd was op de kpnvandaag pagina. Misschien heeft het daar mee te maken?Zowel helpdesk mobiel als helpdesk vast voor internet kunnen mij niet verder helpen zeggen ze en verwijzen mij naar de winkel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12
http://www.kpn.com/prive/service/mobiel/toestel3.htm

Type toestel selecteren wat u heeft en de handleiding voor email instellen volgen. Bij de uitgaande server van mail.kpnmail.nl is geen gebruikersnaam/wachtwoord nodig en inloggen verplicht ook niet.

Ik heb het geprobeerd,maar ook dan zegtie dat aanmeling bij Hetnet niet lukt bij het installeren van de email.Terwijl ik toch wel mailtjes blijf ontvangen.Ook instellingen uitgaande mailbox gecontroleerd zoals je zei.Het wordt toch de winkel denk ik.Dank voor moeite

Reageer