Uitrol LTE1800

• 14 juni 2015
  • 7 reacties
  • 600 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +3
Beste KPN,

De klanten kunnen via KPN coveragechecker de dekking van 2 t/m 4G controleren op dekking.

Waarom kunnen wij niet zien bv op de KPN coveragechecker waar KPN de LTE1800 inmiddels heeft uitgerolt.

Is toch een gemis en een service om het wel te doen, van KPN.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30
 Hallo,

Het is inderdaad jammer dat dit niet op de coverage checker te zien is.

Wel kan je deze site zien waar welke mast staat, dit is geen officiele KPN website, maar is gebaseerd op het antenneregister. (let op met openen van de site op telefoons/tablets)

Robin

Reputatie 4
Badge +3
Beste Robin,

Het bestaan en werking van deze site is mij bekent. Maar toch bedankt voor uw reactie.

Als het zichtbaar zou zijn via de KPN coveragechecker zouden de klanten het optimaal kunnen volgen van 2 t/m LTE1800.

Met vriendelijke groet,

Mari

Reputatie 1
Badge
Dat zou inderdaad handig zijn. Ik deed de speedtest en zag dat ik binnenshuis een snelheid haal van 47 mbps. Waarschijnlijk maak ik dus al gebruik van 4G+
woon in Heerlen en wordt 1 Juli van Hi naar KPN overgezet. Toestel Samsung S6 Edge
Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Het zou maar zo kunnen! 50Mbit/s haal je waarschijnlijk niet in huis met 4g800 en er is een 1800Mhz mast in Heerlen.

Robin
Reputatie 4
Badge +3
Beste KPN,

Je kunt aan het aantal mensen wat belangstelling heeft voor LTE1800 zien (nu 113 kijkers) dat het toch wel fijn zou zijn als KPN de coveragechecke zou aanpassen en de LTE1800 toevoegt.

Ik vind het jammer dat er niet wordt gereageerd door KPN zelf.

Met vriendelijke groet,

Mari.

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Mari,

We reageren altijd als het nodig is, soms alleen iets later i.v.m. de drukte. Ik hoop dat je hier begrip voor hebt. Dit idee is inderdaad al vaker kenbaar gemaakt binnen de organisatie, echter tot op heden is jullie verzoek nog niet ingewilligd. We blijven het doorzetten en wellicht kan dit in de nabije toekomst alsnog gerealiseerd worden!

Hallo Marcia,

Is het plan om LTE1800 in heel NL uit te rollen, en zo ja, hoe snel ? Ik kom net in terug in NL vanuit het Midden Oosten met een iPhone5, heb een Zorgeloos pakket sim only aangeschaft met 2 jaar abonnement en zie nu pas dat mijn toestel niet op het KPN4G netwerk kan... Is het wellicht verstandiger om een ander toestel aan te schaffen ?

Vriendelijke groet,

Patrick

Reageer