Beantwoord

uitval mobile telefoon

  • 19 January 2020
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

Mijn mobile telefoon is soms niet aan te krijgen en als hij aangaat krijg ik de mededeling   dat de wifi is uitgevallen en bluetooth telefoon is niet  op te nemen als  er gebeld word scherm is zwart.als hij aangaat krijg je wifi niet aan zodra je hem aanzet en naar een ander scherm gaat de wifi weer op uit hetzelfde met de bluetooth

icon

Beste antwoord door Lisa 19 January 2020, 18:51

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@gijsberdina Welkom op ons Forum! Vervelend dat de telefoon niet naar behoren functioneert. Als ik je goed begrijp heb je problemen met de wifi en Bluetooth. Klopt het dat je niet kunt bellen over de Bluetooth, maar muziek luisteren lukt bijvoorbeeld wel? Daarnaast wordt de wifi steeds uitgeschakeld, toch? Dit zijn bijzondere problemen waar (bij mij) niet meteen een lichtje bij gaat branden. Het enige wat ik mij zo kan bedenken is het uitvoeren van een update.  Heeft de telefoon alle updates gehad? Wat voor telefoon heb je en hoe lang heb je deze al? Ik hoor graag van je!
 

Reputatie 7
Badge +17

@gijsberdina Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer