Beantwoord

Uw ingevoerde code is niet herkend. Probeer het nog een keer

  • 4 January 2019
  • 2 reacties
  • 875 keer bekeken

ik heb een klein zakelijk abonnement en ik verblijf momenteel op Curacao. Als een VOORDEEL 500 AAN sms naar 1266 ontving ik de foutmelding: Uw ingevoerde code is niet herkend. Probeer het nog een keer. Een ander toestel op hetzelfde abonnement krijgt de foutmelding niet. Wat is hier asn de hand?
icon

Beste antwoord door Joran 14 January 2019, 11:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Koudstaal, vreemd dat dit niet lukt. Als je gebruik maakt van de MijnKPN app kun je de bundel misschien wel inschakelen. Als dat ook niet lukt maak ik dit in orde. Kun je daarvoor jouw adresgegevens, klantnummer/06-nummer en ter verificatie de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer (in het vakje "Persoonlijke opmerkingen") in je profiel zetten? Als je een reactie stuurt zodra dat is gebeurd zet ik de bundel direct aan.
Reputatie 7
Badge +28
Mosterd na de maaltijd, sorry daarvoor 😞 Ik zie dat je je gegevens hebt ingevuld maar we krijgen daar geen notificatie van (vandaar het verzoek om een reactie te plaatsen). Ik zie dat mijn collega's je gelukkig wel verder hebben geholpen dus ik hoop dat je zonder problemen gebruik hebt kunnen maken van mobiel internet!