Beantwoord

Vaak 3G ipv 4G (slecht/langzaam internet)

  • 3 June 2019
  • 2 reacties
  • 2265 keer bekeken

Hey hoi, ik ben onlangs overgestapt van Vodafone naar KPN, maar mijn internet is er heel erg op achteruit gegaan. Bij Vodafone had ik altijd super snel internet en overal 4G. Nu bij KPN heb ik bijna altijd 3G (80% ongeveer) en is het ook nog eens erg sloom. Ook gebeurd het soms nog wel eens dat mijn internet service helemaal weg valt en ineens 5 minuten later het weer doet.
Ik heb mijn data roaming altijd wel aanstaan en 4G ook voor data & voice.
Ik heb een iPhone 7 & 6s.
Wat kan ik er aan doen om dit te verbeteren?
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 4 June 2019, 13:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @AnnaD . Welkom op het forum.
Wat merkwaardig en bovenal vervelend dat je bereik zo slecht is. Gaat dit om het bereik binnenshuis of ook buiten? Is die iphone hetzelfde toestel dat je ook bij Vodaphone gebruikte? Is het toestel nadat je onze SIM had geplaatst ook herstart? Heb je misschien een nieuw hoesje gekocht en zo ja, zou je eens kunnen kijken hoe het bereik zonder hoesje is? Kun je het SIM kaartje nog in een ander toestel proberen om uit te sluiten dat het iets met het toestel te maken heeft?
Ik heb niks meer gehoord en ga er voorlopig van uit dat je het probleem via andere weg hebt opgelost. Mocht je mijn hulp nodig hebben, weet je mij te vinden! 🙂