Beantwoord

verbinding met Dongle valt weg

• 24 februari 2018
  • 2 reacties
  • 300 keer bekeken

Bij mijn Huawei 3272 dongle wordt de verbinding regelmatig verbroken. Zowel bij gebruik in de USB-poort maar ook wanneer ik hem in mijn TL-MR3420 router heb gestoken. nadat ik verbinding heb gemaakt, komen meestal wel de e-mailberchten binnen en kan ik internet op, maar daarna stopt de verbinding vaak.
Kan iemand vertellen wat er misgaat en hoe ik dat kan oplossen?

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Natasja_1 27 februari 2018, 20:30

Hoi @tjalkschipper, welkom op ons Forum! Wat rot dat de verbinding met de Dongel wegvalt. Heb je al geprobeerd om dit probleem te verhelpen met de nieuwste Software ? Zo ja, dan zou je wellicht het beste even met de Dongel naar een KPN XL winkel in de buurt kunnen gaan om het apparaat na te laten kijken. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi @tjalkschipper, welkom op ons Forum! Wat rot dat de verbinding met de Dongel wegvalt. Heb je al geprobeerd om dit probleem te verhelpen met de nieuwste Software ? Zo ja, dan zou je wellicht het beste even met de Dongel naar een KPN XL winkel in de buurt kunnen gaan om het apparaat na te laten kijken. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Reputatie 7
Badge +27
Heb je het inmiddels weer werkend, @tjalkschipper? Als je nog hulp wenst, laat het gerust weten!

Reageer