verbinding uitgaande mail werkt niet

• 29 mei 2015
  • 10 reacties
  • 493 keer bekeken

De uitgaande mail werkt niet op mijn Iphone4 s ik heb een account bij freeler als uitgaande server heb ik al geprobeerd smtp.kpnmail.nl en smtp.freeler.nl en mailhost.hetnet.nl en diverse uitgaande poorten.

niets werkt voor uitgaand. Inkomende mail doet het wel onder naam imap.kpnmail.nl.

Is er misschien iemand die mij verder kan helpen ?

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Is de mobiele verbinding, of de wifi verbinding die u gebruikt van KPN?

Robin

het is de mobiele verbinding, maar kun je mij helpen

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Werkt SMTP.kpnmail.nl met SSL uit en poort 587 of 25?

Robin
nee ook deze instelling werkt niet, de melding is server relaying niet toestaan

Reputatie 7
Badge +29
Beste JS080852,

Welkom op het forum! Wat onhandig dat het versturen van e-mail niet meer werkt. Er wordt aan een algemene oplossing voor dit probleem gewerkt, echter is op dit moment nog niet bekend wanneer deze zal komen. Voor nu kan je proberen om het account van je telefoon te verwijderen en met deze gegevens opnieuw een account aan te maken. Ik begrijp overigens goed dat je mobiele verbinding, met welke je het probeert, van KPN is? Graag hoor ik van je of het hiermee opgelost is. 

Momenteel heb ik SSL uigeschakeld en gebruik poort 25 voor uitgaande mail en deze doet het af en toe wel en af en toe niet

Reputatie 7
Badge +29
Dan wil ik je adviseren om het zo even te laten. We werken aan een optie om ervoor te zorgen dat dit probleem zich in de toekomst niet meer voordoet, alleen kan ik nog niet met zekerheid aangeven wanneer dit gaat komen. Excuses voor het ongemak. 

Mocht er een oplossing zijn laat u mij dit dan weten via het forum of mail.

Reputatie 7
Badge +29
Zodra deze oplossing er komt, zal dit zeker op het forum kenbaar gemaakt worden! Als je in de toekomst nog andere vrgen hebt, ben je ook van harte welkom dit op het forum kenbaar te maken. 

vandaag doet hij het weer niet helaas toch wel een probleem!

Reageer