Beantwoord

Verbinding via mobiel netwerk

  • 18 September 2020
  • 4 reacties
  • 56 keer bekeken

Heb mobiel abonnement met 2GB data. Bepaalde apps zoals “kaarten” en “Philips Hue” werken alleen wanneer er een WiFi verbinding is. Wanneer aangesloten via mobiel netwerk krijg ik het bericht: “Kan geen verbinding maken”. Dit terwijl andere apps zoals mail en bankieren wel goed werken. Heb inmiddels de instellingen op de telefoon gecontroleerd en het KPN stappenplan hiervoor doorlopen.

icon

Beste antwoord door Eric0710 28 September 2020, 14:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Eric0710, welkom. 

Wat gek dat je sommige apps niet kunt gebruiken. Klinkt toch alsof je ergens in de instellingen hebt staan dat ze alleen gebruikt kunnen worden via WiFi. Ik begrijp ik ieder geval dat je nog wel gewoon data hebt. Of krijg je deze melding als je door je bundel heen bent? Want dan kan het internet wel eens te langzaam zijn voor deze apps. De bankieren app en whatsapp bijvoorbeeld zijn dan nog wel te gebruiken. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er van uit dat alles duidelijk is. Ik heb geen reactie meer van je gezien namelijk.

Dag Bart, Dank voor je reacties. Had 👍 gegeven in de veronderstelling je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Blijkt nu dat er drie niveaus instellingen zijn. 1. KPN data aanzetten. 2. Data in de app instellingen aanzetten. 3. (Soms) in de gebruikte toepassing    toestaan deze via mobiele data te benaderen. Tip om dit op de KPN site op te nemen? Probleem dus opgelost, ben er blij mee. Hartelijk dank. Vriendelijke groet, Eric

Reputatie 7
Badge +20

Dat zijn flink wat stappen inderdaad. Maar fijn dat het gelukt is en bedankt voor de feedback. :)

Mocht er nog eens wat zijn, laat het dan vooral weten.