Beantwoord

verbruik data data bundel stond uit

  • 12 August 2019
  • 8 reacties
  • 181 keer bekeken

Badge
Op 10-8-2019 naar Rheine Zoo .data stond uit
Vandaag 12-8-2019 gekeken data stond aan
Verbruik 479Kb €0,07 .
Kan het zijn dat data automatisch ingeschakeld bij het nemen van foto's met locatie tag
ingeschakeld hij geeft op de foto wel locatie aan.




icon

Beste antwoord door ehlhobby 12 August 2019, 17:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge
Kan het A_GPS gebruik zijn?
Badge
Het lek gevonden; als je over scherm veegt van boven naar onderen komt op scherm o.a.
mobiele gegevens. Dit is het inschakelen van mobiel netwerk / mobiele data. als hij blauw oplicht.
is dit het geval.Moet je maar weten.
De tekst had wel wat duidelijk kunnen zijn.
Badge

Reputatie 7
Badge +25
Hoi @ehlhobby. Fijn dat je het "lek" inmiddels zelf al gevonden hebt. Dank dat je het hier ook nog even hebt gedeeld. 🙂
Badge
Even vervolg op data verbruik, gisteren met een fiets route data aangezet, alleen whats app actief gezet
Geen berichten ontvangen / verzonden maar toch 408 Kb gebruikt.
Wat kan er draaien op de achtergrond?
Reputatie 7
Badge +25
Even vervolg op data verbruik, gisteren met een fiets route data aangezet, alleen whats app actief gezet
Geen berichten ontvangen / verzonden maar toch 408 Kb gebruikt.
Wat kan er draaien op de achtergrond?

Het was specifiek ook Whatsapp die de data had verbruikt? Wellicht dat het zoeken naar berichten al een beetje data kost? Ik durf het niet met zekerheid te zeggen.
Badge
In whath app geen berichten, google maps gaf wel route aan waar ik heb gefietst, dit de data gebruik?
Reputatie 7
Badge +25
In whath app geen berichten, google maps gaf wel route aan waar ik heb gefietst, dit de data gebruik?
Ja, zou goed kunnen. Google Maps heeft data nodig om bijvoorbeeld wegwerkzaamheden aan te kunnen geven. Toevallig ben ik laatst met Google Maps naar Zuid-Frankrijk gereden.