Beantwoord

Verbruik supervoordeel 2000 niet te zien in MijnKPN app

  • 13 October 2021
  • 5 reacties
  • 166 keer bekeken

Net als bij meerdere mensen zie ik ook mijn verbruik niet van de supervoordeel 2000 Ik ben in Canada Wel bevestiging gekregen

Wat doe ik fout? Hoop geen kosten te krijgen

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 14 October 2021, 19:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @MBrM, welkom op het KPN forum! Ik begrijp dat je graag inzicht in jouw verbruik wilt, om hoge kosten te voorkomen. Je hebt een Supervoordeellanden bundel aangeschaft, maar ziet deze niet in MijnKPN, zeg je. Zie je de bundel ook niet in de wachtrij staan? Klik hiervoor op het mobiele nummer en kies vervolgens de optie ‘Alle bundels bekijken’. Je krijgt hier te zien welke bundels in de wachtrij staan. Zolang je een sms ter bevestiging hebt gekregen, mag je ervan uitgaan dat het verbruik uit jouw aangeschafte bundel gaat.

Hallo, Denise, Helaas kan ik deze mogelijkheid in mijn mobiele app niet vinden. 

Sorry. Dan hoop ik maar dat het goed gaat na ontvangen van sms. Mocht je nog een mogelijkheid hebben voor het checken van de gebruikte mB's dan heel graag. Anders is het hoog tijd dat deze bundel te zien is in de app

Reputatie 7
Badge +17

Ik kan het verbruik zeker voor je nakijken. Ik heb dan wel wat gegevens van je nodig. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

Bedankt, inmiddels wel gevonden via pc in mijn kpn. Moet dus echt zichtbaar worden voor kpn gebruikers buiten de EU

groet, 

Reputatie 7
Badge +17

Ik vermoed dat het hier dan gaat om een bug in de MijnKPN. De vernieuwde MijnKPN app is nog vol in ontwikkeling. Ook hier wordt aan gewerkt.