Beantwoord

Verdubbelaar KPN Compleet niet meer actief

  • 27 September 2019
  • 4 reacties
  • 328 keer bekeken

Bij het afsluiten van een nieuw abonnement is mijn mb verdubbelaar niet meer actief, terwijl dit wel aangegeven stond bij het afsluiten van het abonnement (van 5gb naar 10gb). Kunnen jullie het alsnog activeren? Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 28 September 2019, 17:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi, welkom op het forum.

Dit kan ik zeker nakijken. Mag ik aannemen dat je ook thuis internet via ons hebt zodat je in aanmerking komt voor de verdubbelaar?

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 🙂
Hi Alex, dank voor je reactie. Heb mijn profiel aangevuld, alvast bedankt.
Hi Alex, dank voor je reactie. Heb mijn profiel aangevuld, en het klopt dat ik internet via kpn heb. Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel, dit staat gewoon actief. Je hebt nu 5 Gb gekregen omdat je nieuwe contract op 16 september is ingegaan, je krijgt het dan namelijk naar rato. Midden van de maand waardoor je nu de heft krijgt. Op 1 oktober krijg je weer de nieuwe bundel voor die maand en zul je 10 Gb ontvangen. Nog 2 dagen dus.

Is het zo duidelijk?