Beantwoord

Verlengen abonnement mobiel internet lukt niet via website KPN

  • 20 May 2020
  • 2 reacties
  • 77 keer bekeken

En nog eens een jaar later.. het werkt nog steeds niet!

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 3 June 2020, 13:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Grietzz

Je kan nog steeds geen mobiel data abonnement vernieuwen via de site? Ik ben daarom eens op onderzoek gegaan. Mobiele data abonnementen zijn inderdaad niet te verlengen. Het klopt dus. Deze kan je gewoon door laten lopen. Vandaar dat het niet kan. Mocht er nog iets onduidelijk zijn, laat het dan vooral weten. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Grietzz, ik ben zojuist door een collega teruggeroepen. Data Only abonnementen kun je wel verlengen. Makkelijkste hiervoor is om even te bellen met 0800-0402 of te chatten. Langs de winkel mag natuurlijk ook. 

Zakelijk Data Only abonnementen kunnen niet worden verlengd.