Beantwoord

verlenging

  • 21 July 2020
  • 3 reacties
  • 81 keer bekeken

Beste kpn 

ik heb vanmiddag mijn mobiel abonnement verlengt naar onbeperkt mb.s wanneer gaat dit in . In mijn kpn is de datum al wel aangepast maar heb nog geen mb.s

icon

Beste antwoord door Noordzee 21 July 2020, 16:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @sandylorist ,

Als jouw oude abonnement nog niet was afgelopen (dus de einddatum was nog niet bereikt), dan geldt de wijziging vanaf de oude contractdatum. 

 

Was jouw oude abonnement al contractvrij? Dan zou het direct in kunnen gaan. 

 

Heb je al KPN Hussel? Dan geldt bij KPN Hussel dat je maandelijks jouw abonnement kunt wijzigen. Dit zou dan betekenen dat je vanaf 1 augustus 2020 onbeperkt hebt. 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@sandylorist Welkom op het forum. Ik zie dat @Noordzee je al van een vrijwel compleet antwoord heeft voorzien. Ik zou uiteraard nog even voor je kunnen kijken wat de exacte datum is. Zou je daarvoor je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten wanneer dit gelukt is? Dan kan ik de datum er voor je bij zoeken! 

Reputatie 7
Badge +15

@sandylorist We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!