Beantwoord

verminderd mobiel bereik, geen 4G maar h+

  • 16 November 2019
  • 12 reacties
  • 2209 keer bekeken

Ik heb ineens sinds een paar dagen alleen nog maar H+ in huis in plaats van 4G.

Instellingen lijken gewoon goed te staan: voorkeursnetwerk staat op 4G.

Ook telefoon opnieuw opstarten geeft geen verandering. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart_ 2 December 2019, 14:23

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo@Lindavnr Dat is gek, natuurlijk. Soms worden er werkzaamheden verricht aan een zendmast bij jou in de buurt, die dit soort zaken kunnen verklaren. Ik kijk graag met je mee, in elk geval. Wie weet kan ik iets herleiden. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Ik heb het aangevuld 

Hallo@Lindavnr Dat is gek, natuurlijk. Soms worden er werkzaamheden verricht aan een zendmast bij jou in de buurt, die dit soort zaken kunnen verklaren. Ik kijk graag met je mee, in elk geval. Wie weet kan ik iets herleiden. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Het is aangevuld 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Lindavnr Dank voor je melding. Ik heb voor de zekerheid onze Technische Dienst in geschakeld en ze zullen naar je aansluiting gaan kijken. Ik heb het sterke vermoeden dat er werkzaamheden in jouw regio zijn, die dit verklaren. Zou je je telefoon eens willen vastzetten op 3G om te kijken wat er dan gebeurt? 

Je bedoelt het voorkeursnetwerk op 3g zetten? 

Ik zie dat ik op dit moment heb: 4G+ en dan 1 of 2 streepjes van de 4 (dat wisselt)…

 

Ik zie dat ik op dit moment heb: 4G+ en dan 1 of 2 streepjes van de 4 (dat wisselt)…

 

Te vroeg gejuicht...het is nu weer H+

Reputatie 7
Badge +20

Ik bedoelde inderdaad dat je het voorkeursnetwerk van je telefoon op 3G vastzet. Het punt dat het zo schommelt doet me toch vermoeden dat er inderdaad iets met werkzaamheden speelt. 

Ik bedoelde inderdaad dat je het voorkeursnetwerk van je telefoon op 3G vastzet. Het punt dat het zo schommelt doet me toch vermoeden dat er inderdaad iets met werkzaamheden speelt. 

Als ik dat in stel blijft het H+.

Ik hoor graag van je. 

Ik bedoelde inderdaad dat je het voorkeursnetwerk van je telefoon op 3G vastzet. Het punt dat het zo schommelt doet me toch vermoeden dat er inderdaad iets met werkzaamheden speelt. 

en nu???

Reputatie 7
Badge +20

En nu moeten we even wachten op de Technische Dienst. Ik heb je ervaringen doorgestuurd naar de collega's van deze afdeling. Zij kunnen tot in detail bekijken hoe het precies zit en er zal contact met je worden opgenomen. 

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Lindavnr Ik zie dat je inmiddels met een collega van de Technische Dienst hebt gesproken. Er was een storing aan een zendmast bij jou in de buurt, die het gebrek aan bereik verklaart. Dat is inmiddels opgelost en je hebt aangegeven dat je weer normaal van je aansluiting gebruik kunt maken. 

Reageer