Beantwoord

Verschil MB verbruik

  • 24 July 2020
  • 2 reacties
  • 55 keer bekeken

Hoi,

Op mijnKPN zie ik dat ik nog 15000 van de 18000 als tegoed heb. Echter kreeg ik net een SMS met de mededeling van ik 75% van mijn data verbruikt heb. Welk bericht klopt en kan ik vanuit gaan.

Alvast bedankt voor de info.

Susanne

 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 30 July 2020, 15:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Suuskuuhb ,

Dit probleem doet zich op dit moment bij meerdere klanten voor. Je abonnement is niet veranderd.

Om de een of andere reden is er een fout bij KPN dat er nu (náást je normale bundel) een andere bundel voor een x aantal minuten wordt aangezet. Vervolgens bel je eerst uit die bundel en na het opmaken van die bundel loopt je normale bundel gewoon door. 

De SMS die je krijgt kun je dan ook negeren.

 

Reputatie 7
Badge +19

Leuk dat je ons forum gevonden hebt @Suuskuuhb!

Wat Noordzee aangeeft klopt: als er een extra bundel aan staat bij jouw abonnement, dan wordt die bundel eerst opgemaakt waarna je automatisch door gaat op jouw standaard bundel. De sms die je krijgt gaat over de extra bundel. Het is heel goed dat je jouw verbruik ook even gecontroleerd hebt in MijnKPN, want dan weet je zeker of je (bijna) door je bundel heen bent of niet.