Beantwoord

voordeelbundel niet zichtbaar in app en toch kosten

  • 25 July 2021
  • 5 reacties
  • 104 keer bekeken

Ik heb een super voordeellanden buiten de EU 2000 gekocht, deze is niet zichtbaar in de app en ik heb toch roaming kosten. Ik heb wel een bevestiging gekregen dat de bundel aan staat.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 26 July 2021, 21:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ojee @KarinaT, niet zo handig. Als je de bevestiging krijgt dat de bundel actief is, zou dat ook zo moeten zijn. Zou je een screenshot van de sms met de bevestiging willen plaatsen hier, zodat ik dat tijdstip kan vergelijken met het tijdstip dat hier in de systemen staat?

Beste Maja, dank voor je reactie. Hierbij een screenshot. Het was 13:27 op Aruba (6 u tijdsverschil met NL)

groeten

Karina 

 

Reputatie 7
Badge +20

Dank! Dit klopt gelukkig als een bus, de bundel staat bij ons aan vanaf 24-07-2021 19:27:41 Nederlandse tijd. Ik zie echter dat er data is verbruikt op de 23e, dus voordat de bundel aan werd gevraagd. Nadat de bundel actief is geworden, zijn er geen kosten meer in rekening gebracht voor data en de telefoontjes die je hebt gepleegd, hij lijkt dus goed actief te staan!

Dank voor het uitzoeken. Ik kan de bundel wel zien als ik inlog op de pc (in de app niet) en er zijn geen kosten bijgekomen dus het lijkt te werken 

Reputatie 7
Badge +20

Als je hem er in de app niet bij ziet staan, snap ik je zorgen heel goed! Bij mijn weten hoort hij daar ook wel tevoorschijn te komen :thinking: Top dat hij er in MijnKPN via de website wel gewoon bij staat.

Hopelijk ben je nu helemaal gerustgesteld, nog een heel fijn verblijf gewenst op Aruba!