Beantwoord

Vraag m.b.t. hussel onbeperkt internet en MB's delen

  • 22 July 2020
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

Hopelijk is dit een simpele vraag voor KPN.
Thuis hebben we internet en tv van Telfort en een Digitennne abonnement voor een 3e TV.
Afgelopen zondag heb ik een hussel abonnement, sim only, afgesloten, met onbeperkt internet.
Afgelopen maandag is het oude nummer overgezet, alles werkt naar behoren, waarvoor mijn dank.

 

Nu de vragen:

  1. Er is een bedenktijd van 2 weken, kan ik deze bestelling terugdraaien naar een ander abonnement?
  2. Is het mogelijk, om het overzetten van het telefoonnummer terug te draaien?
  3. Is MB’s delen ook mogelijk met telefoons met een prepaid kaart?
  4. Moet de simkaart in een telefoon geplaatst zijn, of mag deze ook in een Mifi router, of USB stick voor data?

Hopelijk is het antwoord simpel :-)
 

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 28 July 2020, 15:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Ron625 Goed om te lezen dat alles naar behoren werkt. Mijn reactie is iets aan de late kant vanwege de drukte maar ik hoop dat ik je vragen nog kan beantwoorden. 

  1. Je kunt op het moment dat je een abonnement hebt afgesloten inderdaad annuleren en een andere keuze maken. Maar als je gekozen hebt voor KPN Hussel dan kun je ook je abonnement bijstellen na de eerste maand. 
  2. Als het abonnement nog niet is ingegaan kun je het nummer nog als prepaid behouden, bij een annulering zou met mijn collega's van de afdeling opzeggingen besproken moeten worden wat de mogelijkheden zijn.
  3. MB's delen met prepaid nummers is niet mogelijk. 
  4. De simkaart mag ik een Mifi router of USB stick, maar er zit wel een capaciteit van 5 GB per dag. Gebruik je meer dan 5GB in 1 dag? Dan kun je zo vaak je wilt 1GB extra activeren via sms of MijnKPN om weer op volle snelheid te internetten. Als je wilt activeren met sms, stuur je NL1000 AAN naar 1266.

Mochten er nog andere vragen zijn dan hoor ik het graag! 

Hallo Rutger, mijn hartelijke dank voor je antwoorden en toelichting.
Â