Beantwoord

Vreemde kleine bedragen dataverkeer op de rekening

• 17 november 2017
  • 29 reacties
  • 931 keer bekeken

Toon eerste bericht

29 reacties

Reputatie 1
Inmiddels weer in de USA geweest en jawel, de bedragen verschijnen ook nu weer....

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Floridafan, Welkom terug in NL en op het forum 😉 Natasja en ik hebben allebei al eens gekeken of we de oorzaak konden achterhalen. Ook heb ik de vraag voor een aantal maanden geleden uitgezet bij andere afdeling, maar tot nu toe heb ik geen verklaring van iemand ontvangen. Ik ga er nog eens achteraan. Tot die tijd ben ik je dus (nog steeds) een antwoord schuldig. Zal ik de kosten crediteren op de eerst volgende factuur?
Reputatie 1
Hoi Floridafan, Welkom terug in NL en op het forum 😉 Natasja en ik hebben allebei al eens gekeken of we de oorzaak konden achterhalen. Ook heb ik de vraag voor een aantal maanden geleden uitgezet bij andere afdeling, maar tot nu toe heb ik geen verklaring van iemand ontvangen. Ik ga er nog eens achteraan. Tot die tijd ben ik je dus (nog steeds) een antwoord schuldig. Zal ik de kosten crediteren op de eerst volgende factuur?

Hi Marina,

Wat mij betreft hoef je de kosten niet te crediteren, ik ben alleen maar benieuwd naar de oorzaak van deze rare bedragen 😉
Reputatie 7
Badge +19
Crediteren zet ook geen zoden aan de dijk. 😛 De reacties in dit topic tot nu toe overigens ook nog niet. Hopelijk vind ik dit keer wel iemand die weet waardoor deze bedragen ontstaan 😉

Reageer