Beantwoord

Geen mobiel netwerk zodra ik buiten bereik van de wifi kom

  • 3 December 2020
  • 1 reactie
  • 808 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds een paar dagen gebeurd het bij mijn mobiele telefoon dat, zodra ik buiten bereik van mijn thuisnetwerk kom, er niet meer overgeschakeld word naar het KPN netwerk, waar ik een abo heb.

Hij gaat naar WiFi en wat ik ook doe, KPN netwerk word niet gepakt.

Heb oa geprobeerd het toestel uit / aan te zetten, maar geen resultaat - heb ook de SIM kaart in een ander toestel gedaan, hetzelfde resultaat » geen KPN netwerk buitenshuis.

Wat kan ik nog meer doen??

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 3 December 2020, 19:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Dat is vervelend, @ArMaBaars. Bedoel je hier dan mee dat je geen mobiel internet hebt? Of kun je dan in z'n geheel geen gebruik maken, en dus ook niet bellen/gebeld worden?

Als het alleen om internet gaat, controleer of je mobiele data aan hebt staan. Gaat het om alles, wat ik wel vermoed gezien je zegt dat het in een ander toestel ook niet werkt, dan denk ik dat je simkaart kapot is. In dat geval kun je in je MijnKPN gratis een nieuwe aanvragen. Je hebt die dan binnen een dag of twee in huis. Als het dringender is kun je ook naar een KPN winkel gaan. Je krijgt de simkaart daar dan mee.Â