Waarom geen 1000mb voor nieuwe abonnementen 4g

Reputatie 4
Badge +3
Waarom geen 1000mb voor nieuwe abonnementen 4g.

nu alleen 500 mb en dan ineens 2000mb

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Bedoeld wordt nu is er 500 mb en dan 2000mb voor privé gebruik van 4g abonnementen waarom geen  1000 mb scheelt toch de normale werkmens weer wat geld in deze moeilijke duure tijd

Reputatie 1
Kijk maar eens naar het prijsverschil, dit is best klein. Heb je de goedkoopste toestelcategorie, dan is dit verschil volgens mij maar 2,50 euro per maand om van 500MB naar 2000MB te gaan. Vooral met 4G verwacht ik dat je datagebruik omhoog zal gaan. Dus de 500MB bundel lijkt mij sowieso voor bijna niemand interessant, behalve als een koper zich alleen blindstaart op een 500MB bundel.
Reputatie 5
Badge +6
Hallo Marijoke,

heb je iets aan het antwoord van uscdcom gehad? Het klopt inderdaad dat je bij de 4G geschikte abonnementen met een basis smartphone 2,50 euro meer betaalt per maand. Met een standaard smartphone is dit 5 euro en voor een luxe smartphone 10 euro wanneer je kiest voor de bundel van 2000 MB in plaats van 500 MB.  Nadat je MB-bundel op is, wordt je snelheid automatisch verlaagd voor het MB-verbruik voor de rest van de maand (64 Kb/s down en 32Kb/s up). Dit gebruik is kosteloos. Ook is er de mogelijkheid, wanneer je MB bundel is verbruikt, voor 5 euro per maand 250 MB extra te nemen.

Reageer