Beantwoord

Wanneer gaat mijn nieuwe maandbundel in?

  • 10 April 2021
  • 7 reacties
  • 313 keer bekeken

Reputatie 1

Wanneer gaat mijn nieuwe maand bundel in?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 12 April 2021, 16:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Hertog henk ,

Op 1 mei 2021. De bundels lopen bij KPN precies gelijk met de kalendermaanden. 

Jouw huidige bundel is per 1 april 2021 beschikbaar gekomen. 

Reputatie 1

Ik heb vorige maand een extra bundel gekocht omdat ik door mijn maandbundel heen was. Nu is die opgemaakt. Heb nu 2 x gebeld met kpn en 2 verschillende antwoorden gekregen. De 1 ste was als je extra bundel op is ga je automatisch naar je maandbundel en 2e was op de 10 (vandaag dus) zou ik naar mijn maand bundel gaan. Ik weet het nu echt niet meer. Pfff

Reputatie 7
Badge +28

@Hertog henk 

Als je nog een extra bundel had gekocht bovenop jouw maandbundel, dan maak je eerst die extra bundel op. Zodra die extra bundel op is of op het moment dat de einddatum van die extra bundel is bereikt, dan ga je automatisch over op de nieuwe maandbundel. 
 

Dus beide telefonische antwoorden zouden kunnen kloppen. Het tweede antwoord is van toepassing als je de extra bundel niet volledig hebt opgesoupeerd. 

Reputatie 1

Nou mijn extra bundel was vrijdag j.l. op en als ik kijk in mijnkpn ap dan zie ik 250 mb (mijn extra bundel) verbruikt. En daar onder nog 26 resterend!  ????

Reputatie 7
Badge +28

@Hertog henk 

Ga er maar vanuit dat jouw reguliere bundel gewoon is ingegaan. Je kunt dat terugzien door te kiezen voor "Alle bundels bekijken"

 

Zo kun je het terugzien in de Mijn KPN app.

 

 

Reputatie 1

Is opgelost! Bedankt.

Reputatie 7
Badge +28

Mooi zo :thumbsup_tone4: En graag geholpen natuurlijk…. 

Â