Beantwoord

Wanneer kan ik mijn mb’s delen met zoon’s abonnement?

  • 19 September 2021
  • 16 reacties
  • 109 keer bekeken

Hi, heb al 3 x telefonisch contact gehad met medewerkers vd klantenservice, betreffende mijn vraag/probleem, maar ben eigenlijk nog steeds niet gerustgesteld, dat mijn vraag/probleem wordt opgelost 😔 Het laatste advies was: “Dan kan uw zoontje toch ook een sms sturen?”, maar ik wil gewoon, dat mijn MB’s overgezet worden naar zijn nummer!!!! Please….help this mother out 😬😬😬

icon

Beste antwoord door Nico_ 24 September 2021, 08:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Betreft het beide KPN abonnementen? Is 1 van de abonnementen misschien nog een oud Telfort abonnement? 

Mijn abonnement is inderdaad een oud TF abonnement, maar dat zien de medewerkers van de ks toch ook? Dan hadden ze mij meteen de juiste informatie moeten verstrekken, dat MB’s delen niet mogelijk is! Heb een abonnement voor mijn zoontje afgesloten (Kids Sim Only), met de achterliggende gedachte, dat ik MB’s kon gaan delen met hem 😔 3 x te horen gekregen, dat het enige verwerkingstijd nodig heeft (nu 10 dagen geleden).

Reputatie 7
Badge +24

Als u uw oud Telfort abonnement verlengt naar een KPN abonnement, dan kan het wel.

Is al enige tijd geleden verlengd naar KPN abonnement 😉

Reputatie 7
Badge +24

Is al enige tijd geleden verlengd naar KPN abonnement 😉

Dan is het dus nu geen oud Telfort abonnement meer? Dan zou het gewoon moeten lukken...

Is al enige tijd geleden verlengd naar KPN abonnement 😉

Hallo @Chabelly , als je bedoelt dat het enige tijde geleden automatisch omgezet is naar KPN is het nog steeds een TFT-abo en zal je kunnen overstappen naar het ‘echte’ KPN om MB's te kunnen delen.

CC: @Nick83 

@JanD , een contractverlenging met toestel via KPN, dus geen enkele binding meer met oud TF-contract.

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @Chabelly en welkom op ons forum!

Ik begrijp uit jouw verhaal dat je een verlenging hebt gedaan van jouw Telfort abonnement naar een KPN hussel abonnement. Je nieuwe KPN abonnement gaat in zodra jouw Telfort contract is afgelopen. Is die datum al geweest? (dat kun je opzoeken in je KPN-ID) Pas zodra de abonnementen volledig KPN Hussel zijn kun je gaan delen.

@Nico_  je maakt een geintje hoop ik???!!! Waarom krijg ik dan tot 3x toe verkeerde informatie?! 😔 Echt zoooooo jammer dit…..

Reputatie 6
Badge +10

Ik maak verder geen grapjes (word ik niet genoeg voor betaald) Maar het is zo dat toen KPN Telfort over heeft genomen de voorwaarden voor de Telfort abonnementen ongewijzigd bleven. (dat was een voorwaarde die destijds gesteld is door KPN en Telfort klanten) Een "voorwaarde” was ook dat Telfort abonnementen geen data konden delen. Wel was het altijd zo (niet alleen bij KPN en Telfort, maar bij elke mobiele provider) dat na een verlenging het nieuwe abonnement/contract pas in gaat zodra het huidige contract is afgelopen. Dus totdat je nieuwe contract in gaat heb je nog een Telfort abonnement. (wat dus geen data kan delen)
Helaas dat mijn collega's aan de telefoon dit niet hebben gezien, meer dan hiervoor mijn excuses aanbieden kan ik helaas niet.

Net telefonisch contact gehad met een SUPER medewerker van de klantenservice en heeft mij EN vooral mijn zoontje erg blij gemaakt, met een geboden compensatie……Chapeau voor deze medewerker 👌 Vanaf eind 2023 kan ik mijn MB’s gaan delen met mijn zoontje, dus dat is helaas iets minder….maar so be it 😉

(word ik niet genoeg voor betaald)

Hallo @Nico_ , grapje zeker:joy:

Net telefonisch contact gehad met een SUPER medewerker van de klantenservice en heeft mij EN vooral mijn zoontje erg blij gemaakt, met een geboden compensatie……Chapeau voor deze medewerker 👌 Vanaf eind 2023 kan ik mijn MB’s gaan delen met mijn zoontje, dus dat is helaas iets minder….maar so be it 😉

Hallo @Chabelly , dan ben ik nog steeds benieuwd wanneer jouw TFT-abo is afgelopen en wanneer je KPN-abo ingaat. Als je zegt dat je pas eind 2023 data kunt delen met je zoontje, zou dat betekenen dat je eind 2021 (dat is het nog niet eens) een nieuw contract aangaat, dat kan geen TFT-contract meer zijn, maar een KPN-contract en dan zou je dus al vanaf eind 2021 mb's moeten kunnen delen er vanuitgaande dat het mobiel abo van je zoontje al wel reeds een KPN-abo is.

 

Reputatie 6
Badge +10

@Chabelly ik vraag mij inderdaad hetzelfde af als @JanD. Ik wil graag eens met je meekijken hoe het zit, zou je hiervoor jouw forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik nodig heb om jouw abonnementen erbij te pakken? 

@Nico_  gegevens aangevuld, dus hoor graag positief bericht 😉

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb het voor je uitgezocht en zie dat jouw Telfort contract op 9 oktober aanstaande afloopt. Deze loopt naadloos dan over in je nieuwe contract, het KPN contract waarmee je dus MB's kunt delen met je zoon :grinning: Dus nog heel even geduld!