Wat zijn de instellingen (handmatig) voor de werelbundel?

• 17 juli 2013
  • 3 reacties
  • 6404 keer bekeken

Ik heb gisteren online een wereldbundel aangezet voor mijn dochter die in Marokko is. Ze heeft een sms'je gehad, maar het internet werkt niet. Dat kan natuurlijk door van alles en nog wat komen, maar ik zou eerst graag willen controleren of de instellingen goed zijn. Ik kan echter geen instellingen voor de wereldbundel vinden (of zijn die gelijk aan die van 'normaal' mobiel internet)? Mijn dochter heeft een HTC SV, waarbij in de handleiding hier op de website staat dat de instellingen niet per sms gemaakt kunnen worden. Ik vermoed dat de wereldbundel dus ook handmatig moet.

Mijn vraag dus: wat zijn de instellingen om de wereldbundel handmatig aan te zetten?

3 reacties

Zijn er geen KPN-mensen online die deze vraag even kunnen beantwoorden? Mijn dochter zit te wachten op het gebruiken van een dienst waar extra voor betaald wordt. Tjonge ...

Tot nu toe heeft er nog steeds niemand efficient op dit bericht gereageerd. Wel op een bericht in een ander draadje, met een standaard antwoord waar ik niets aan heb. Ondertussen nog steeds geen werkende wereldbundel. Drama. En wat een slechte service ook!

Reputatie 4
Badge +2
Beste nnmrht,

Het KPN-forum is in eerste instantie een klant-helpt-klant platform. Als je wilt dat je vraag, klacht of suggestie z.s.m. wordt opgepakt, kun je beter Facebook of Twitter gebruiken.

Kan het kloppen dat een van mij collega's al met de kwestie bezig is? Zo ja; is het inmiddels in orde?

Met vriendelijke groet,

Jemy

Reageer