Webmail op Blackberry telefoon

• 19 juli 2013
  • 2 reacties
  • 5754 keer bekeken

Ik merk dat de webmail pagina op een blackberry niet juist opbouwt waardoor er niet naar beneden te scrollen is... verder komt de pagina direct op ingezoomt groot formaat op het scherm i.p.v. uitgevuld als gehele pagina zoals bij de vorige versie, je kon dan met de hand inzoomen op je mails. Uitzoomen gaat helaas ook niet als de nieuwe pagina in beeld is... Ligt dit nu aan de interface met blackberry of kan een blackberry-gebruiker als zodanig geen gebruik maken van webmail doordat de pagina niet juist opbouwt...?

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Ik zal dit verder moeten uitzoeken omdat ik op dit moment het antwoord hierop niet weet. Sinds wanneer doet dit zich voor? Je maakt gebruik van KPN webmail i.c.m. welke BlackBerry? Zou je iets meer informatie willen geven? Alvast bedankt.

Blackberry curve 9300 3G, dit doet zich voor vanaf het moment van overgang van de de "oude" webmail naar de nieuwe webmail.

Het lijkt er op dat de blackberry moeite heeft met de lay-out van de site Deze laat een grijze balk rechts zien en geen zgn schuifbalk, ook scrollen met de "muis" werkt niet op de site... Verder opent de site ingezoomt en niet met een volledige pagina zoals de oude site deed... Al met al denk ik dat het script van de site niet echt compatible is met de besturing op de blackberry...wat toch eigen;lijk zou moeten daar KPN juist Blackberry als partner heeft bij mobile telefonie...

Ik hoop dat er een oplossing voor komt (desnoods een mogelijkheid tot gebruik van de oude webmail-site voor die apparaten die niet compatible werken met de nieuwe)

Reageer