Beantwoord

weekbundel EU

• 17 februari 2015
  • 1 reactie
  • 289 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Helper
  • 48 reacties
Misschien een domme vraag...

Deze bundel duurt natuurlijk 7 dagen, maar is dit 7 x 24 uur? Concreet, als ik hem om vrijdag 2300 uur aanzet in mijnKPN, is deze dan ook geldig tot vrijdag 2300 uur 7 dagen later? Niet dat hij dan stopt op de vrijdag de volgende week om 00.00 uur. Dan kan ik namelijk overdag er geen gebruik meer van maken op wintersport.

icon

Beste antwoord door Cindy_ 17 februari 2015, 16:52

Beste SS, 

Domme vragen bestaan niet, ik moest het zelf ook even opzoeken :) De Maand-, Week- en Dagbundels worden onafhankelijk van je tijdzone aangezet. Vanaf het tijdstip dat je een bundel aanzet vervalt de bundel op hetzelfde tijdstip een dag, 7 of 31 dagen later. Concreet, zet je vanavond je bundel om 23.00 uur aan, dan vervalt je bundel volgende week op 23.00 uur. Via deze link kun je nog meer informatie vinden over de buitenlandbundels. 
Als je nog vragen hebt, stel ze me gerust! 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Beste SS, 

Domme vragen bestaan niet, ik moest het zelf ook even opzoeken :) De Maand-, Week- en Dagbundels worden onafhankelijk van je tijdzone aangezet. Vanaf het tijdstip dat je een bundel aanzet vervalt de bundel op hetzelfde tijdstip een dag, 7 of 31 dagen later. Concreet, zet je vanavond je bundel om 23.00 uur aan, dan vervalt je bundel volgende week op 23.00 uur. Via deze link kun je nog meer informatie vinden over de buitenlandbundels. 
Als je nog vragen hebt, stel ze me gerust! 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer