Vraag

weer geen telefoon verbinding.

  • 24 July 2021
  • 7 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik wordt een beetje moe van die KPN. Alles functioneert goed behalve onze mobiele telefoons.  Totaal geen ontvangst. Ze zijn er al eens mee bezig geweest toen hadden we wat ontvangst, maar nu is het weer puinhoop. Dan probeer ik een mail te sturen naar DE KPN. nou je kan nog beter een mail naar de paus sturen. Wat een doolhof die site van hun. Ik hoop dat ze ook het forum mee kijken en contact met mij opnemen 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Zelfs dit lukt niet

Badge +19

Bedoel je het ontvangst via 4g?

Reputatie 7
Badge +20

Ojee @Pjotterc, niet zo handig dat de mobiele telefonie niet goed functioneert :slight_frown:

KPN heeft geen mailadres voor klantenservice, het klopt dus dat je die niet hebt kunnen vinden. Gelukkig heb je nu via het forum contact met ons en kunnen we je via deze weg verder helpen!

Net als Joep ben ik benieuwd of het om ontvangst via 4G gaat (het internet op je mobiel) of dat het mis gaat met de telefonische bereikbaarheid waardoor jullie niet kunnen bellen. Zou je dit verder toe willen lichten? Ik ben ook benieuwd of jullie daar overal last van hebben of op 1 specifieke locatie. Mocht het gaan om het bereik bij jullie binnen in huis, merk je dan nog verschil in de bereikbaarheid als jullie binnen of buiten zijn? Hoor het allemaal graag!

Het gaat idd om het 4 G netwerk. Ook als ik hem op 3 G zet heb ik geen ontvangst. Buiten heb ik zo af en toe 1 streepje. Met andere woorden de verbinding is niet goed. In het verleden is men er ook al mee bezig geweest.  Het werd toen bevestigd door kpn dat de ontvangst niet optimaal kon zijn gezien de plaatsen van de zendmasten.  Het zou met de tijd beter worden, maar we, mijn vrouw en ik,  hebben met geen van de mobiele telefoons bereik. Nog geen streepje.

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, en het bellen zelf gaat zowel binnen als buiten wel goed @Pjotterc?

Ik kijk graag even met je mee. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast jullie persoons- en adresgegevens ook de betreffende mobiele nummers noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!

Ik begrijp het even niet goed.

Reputatie 7
Badge +24

Ik begrijp het even niet goed.

Wat begrijpt u niet?