Hallo @Chiron, welkom! Goed dat je het hier aangeeft en fijn dat je je gegevens ingevuld hebt. Kan je nog aangeven op welke tijden je hebt gereisd donderdag? Des te nauwkeuriger, des te makkelijker kunnen we het terugvinden en checken op het netwerk wat er gebeurt met je aansluiting. Als je het niet heel precies weet, dan is een schatting ook prima natuurlijk .
Tot mijn grote verbazing heb ik er de afgelopen dagen geen last van gehad op 't traject Alkmaar - A'dam. Als 't weer gebeurt meld ik het hier met de tijden/locatie/enz.Ik haak even aan op dit topic, ik heb namelijk last van éxact dit probleem sinds kort. Ik reis drie/vier keer per week de route Alkmaar - Amsterdam Amstel en weer terug, en mijn telefoon heeft elke keer geen verbinding over het hele traject. Even kort in airplane-mode en het werkt vrijwel direct weer, tot vermoedelijk de volgende GSM-mast. iPhone blijft wel stug 4G aangeven, bellen en SMS'en werkt ook op dat moment.
Hier heb ik nog nooit last van gehad op dit traject. Is hier écht niet iets op de achtergrond aan de hand, want ik heb elke keer maar voor 3-4minuten verbinding voordat 't weer wegvalt...
'Daarnaast ben ik ook benieuwd of je in je instellingen aangevinkt hebt dat je van alle netwerken gebruik wilt maken.' : kun je nog terugkomen op wat je hiermee bedoelt?
'Daarnaast ben ik ook benieuwd of je in je instellingen aangevinkt hebt dat je van alle netwerken gebruik wilt maken.' : kun je nog terugkomen op wat je hiermee bedoelt?
Beste @AZ123, welkom! Het klopt wat je zegt over station Utrecht. Een leuke toelichting vind je in dit artikel over de mobiel internet snelheid in en rond de trein. Het mobiele verkeer loopt via masten en als je van mast tot mast rijdt met hoge snelheid, is het ook mogelijk dat de verbinding soms niet optimaal is. Daarnaast geldt ook: hoe drukker, hoe minder bereik. Je moet namelijk de lijn die er is, delen met veel anderen.
Merk jij dat je volledig je verbinding kwijtraakt of is het 'alleen' langzamer? En merk je ook verschil of het drukker is of niet? Daarnaast ben ik ook benieuwd of je in je instellingen aangevinkt hebt dat je van alle netwerken gebruik wilt maken.
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.