Beantwoord

Wegvallen verbing 4G op telefoon in trein van Hoorn/Adam vice versa

  • 20 January 2019
  • 4 reacties
  • 69 keer bekeken

Badge
Reis elke dag met de trein, zodra ik mn woonplaats verlaat kan ik niet meer op internet... ondanks t feit dat mn telefoon ( iphonex) 4 G aangeeft ..
Telefoon opnieuw opstarten helpt maar dien dit bij Pend en Sloterdijk steeds weer doen!
Om razend van te worden !
Iemand enig idee?
mvg
icon

Beste antwoord door Marina_ 23 January 2019, 14:44

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Goldsmann, Lastig dat je geen internetverbinding meer hebt zodra je jouw woonplaats verlaat. Ervaar je dit probleem sinds je de iPhone X gebruikt of was het daarvoor ook al zo? Weet je zo of er meerdere reizigers op hetzelfde traject zijn die dit probleem ook ervaren?
Badge
Geen idee of anderen dat ook hebben... is sinds een maand of 2 ..... telefoon heb ik langer...
Reputatie 7
Badge +19
Kon zijn dat je misschien al klachten gehoord had van anderen die ook wel eens reizen via dit traject. Belangrijk om te weten wanneer ik een netwerkklacht hiervoor aanmaak. Ik kan dit natuurlijk alsnog bespreekbaar maken met onze technische dienst. Misschien hebben ze al meerdere meldingen binnen gekregen. Zou je je 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Hopelijk kan ik je daarna meer duidelijkheid bieden.
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer