Beantwoord

Wel 4G, geen internet

• 8 juli 2018
  • 3 reacties
  • 863 keer bekeken

Hallo, ik ben op vakantie in Italië en kan geen gebruik maken van het mobiele netwerk. Mijn telefoon (iPhone 8 plus) geeft wel aan dat er 4G of 3G is, maar apps en webpagina’s laden niet. Ik heb al geprobeerd 4G uit te schakelen, de APN is aangepast naar portalmmm.nl (ik las dat dit soms zou helpen) en roaming staat aan, maar ik heb nog steeds geen verbinding.
icon

Beste antwoord door Kropman 10 juli 2018, 19:22

Beste Joran, bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels de netwerkinstellingen gereset en nu werkt het weer!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Kropman, sorry voor de late reactie! De instellingen klinken prima. Kun je eens handmatig een ander netwerk proberen? Dat kan via "Instellingen" - "Aanbieder" - "Automatisch" uitschakelen, en kies vervolgens handmatig een provider. Probeer ook het toestel eens te herstarten. Als het nog niet werkt neem ik contact op met de technische dienst. Kun je daarvoor jouw klantnummer/mobiel nummer en adresgegevens in je profiel aanvullen en een seintje geven als dit is gebeurd?
Beste Joran, bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels de netwerkinstellingen gereset en nu werkt het weer!
Reputatie 7
Badge +28
Top! Fijne vakantie verder 🙂

Reageer