Beantwoord

Wereldbundel code niet herkend? (Urgent!)

• 3 november 2016
  • 1 reactie
  • 704 keer bekeken

Hoi allemaal,
Ik vertrek morgenmiddag naar Japan en dacht even snel een wereldbundel 100MB te activeren, maar ik blijf bij het sturen van de code WERELDVOORDEEL100 AAN naar 1266 SMS'jes terugkrijgen dat de code niet is herkend terwijl ik voldoende tegoed heb (ik heb namelijk prepaid). Ik zou erg graag gebruik maken van deze bundel, dus zou iemand mij hier zsm mee kunnen helpen en eventueel mij kunnen verwijzen naar een alternatief?
Mvg,
Marie
icon

Beste antwoord door Erik_ 3 november 2016, 22:03

Hoi bakamarie, welkom op het forum! De Wereld Voordeelbundel is alleen voor abonnementen beschikbaar. Voor prepaid hebben we deze bundels voor het buitenland. Dat zijn echter alleen bundels voor binnen Europa. Voor Japan hebben we helaas geen bundel.

Als je voor langere tijd heengaat dan kun je waarschijnlijk beter daar een simkaartje aanschaffen en die gebruiken.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Hoi bakamarie, welkom op het forum! De Wereld Voordeelbundel is alleen voor abonnementen beschikbaar. Voor prepaid hebben we deze bundels voor het buitenland. Dat zijn echter alleen bundels voor binnen Europa. Voor Japan hebben we helaas geen bundel.

Als je voor langere tijd heengaat dan kun je waarschijnlijk beter daar een simkaartje aanschaffen en die gebruiken.

Reageer