Beantwoord

Wereldbundel gaat nog niet in

  • 13 January 2020
  • 4 reacties
  • 56 keer bekeken

Ook mijn wereld bundel aangezet begin december en nu is het 13 januari en heb nog steeds geen internet. 

10 jaar geleden geen problemen gehad maar nu wel en dit is een hele ergernis.

De laatste 14 dagen hier kom ik wel door zonder internet bundel maar KPN moet dit wel beter maken, en als je het aangeeft meteen beschikbaar stellen in plaats van een maand wachten.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 14 January 2020, 12:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @JanWB . Welkom op het forum.

Wat een ergernis. Ik snap nog niet precies wat er nu misgaat. Een bundel gaat in regel direct in, zoals uit de website blijkt:

De buitenlandbundel is direct na bestellen actief en is een maand geldig.

 

Welke bundel heb jij precies aangevraagd en hoe?

Via de KPN app de wereld bundel voor Brazilië aangevraagd en bevestigd maar niks gekregen en volgens mij heb ik er ook niet voor betaald. Dus via de app gaat er iets niet goed.

Hoi @JanWB . Misschien was er op dat moment een issue met de app. Als alternatief wil ik de methode die ik in mijn vorige antwoord heb gelinkt, aanbevelen.

Mocht je het idee hebben dat het generiek mis gaat in de app wil ik daar graag verder naar kijken. Kun je in dat geval je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog andere vragen hebben, stel ze gerust.