Beantwoord

WiFi

  • 24 August 2019
  • 4 reacties
  • 221 keer bekeken

Hey ik heb een vraag. Ik ben met mijn mobiel en andere apparaten ingelogd op de wifi met wachtwoord zoals gewoonlijk echter zeggen verschillende apparaten dat ik moet inloggen op de wifi zelf hoe je dit normaal publiekelijk wifi doet zoals bij hotel dat je moet inloggen met een password maar hij geeft hier gelijk een foutcode aan dit hebben wij zelf niet ingesteld en de wifi doet het Hierdoor niet wat kan ik hier aan doen
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 6 September 2019, 10:43

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Nou euhm... warrig verhaal. Misschien kun je eerst eens hier en daar op nette en correcte wijze wat punten en hoofdletters gebruiken 😉

Verder: welke Experiabox heeft u?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Mattiesenpai. Welkom op het KPN Forum. Ik vind jouw bericht ook verwarrend. Zou je je vraag verder willen toelichten?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Mattiesenpai. Welkom op het KPN Forum. Ik vind jouw bericht ook verwarrend. Zou je je vraag verder willen toelichten?
We hebben nog geen bericht van je ontvangen. Is het probleem inmiddels al verholpen? Als dit niet het geval is horen we graag van je wat er precies aan de hand is. We helpen je graag verder!
Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Mattiesenpai. Welkom op het KPN Forum. Ik vind jouw bericht ook verwarrend. Zou je je vraag verder willen toelichten?We hebben nog geen bericht van je ontvangen. Is het probleem inmiddels al verholpen? Als dit niet het geval is horen we graag van je wat er precies aan de hand is. We helpen je graag verder!

Ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer