Beantwoord

Wifi niet beschikbaar

• 30 april 2014
  • 4 reacties
  • 3260 keer bekeken

Hallo,

Mijn Wifi werkt sinds gister niet meer. Als ik naar instellingen ga en op de Wifi knop durk, kan ik zelfs niet meer het Wifi knopje verschuiven. Vanochtend is mij dit toevallig 1 keer gelukt. Ik had toen een half uurtje verbinding en daarna verdween mijn Wifi netwerk weer. 

De netwerken van de Wifi zijn ook niet meer zichtbaar en heb dus geen enkele mogelijkheid om het te activeren. Ik heb al vanalles geprobeerd, maar niets lukt! 

Kan iemand mij hiermee helpen?

icon

Beste antwoord door Shugosha 30 april 2014, 12:10

Mocht u langsgaan bij de winkel en het betreft geen lease toestel, dan nog wel even het aankoopbewijs meenemen. Dit is namelijk tevens het garantiebewijs :)

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Als ik het goed begrijp gaat het om een Iphone? Had u ook al geprobeerd via Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel alle netwerkinstellingen ?

Mocht dit het namelijk niet verhelpen dan zal het toestel aangemeld kunnen worden voor een reparatie.

Sorry, gaat om een Iphone!

Ja heb ik ook al geprobeerd, helaas. 

Bedankt voor je bericht, ik ga inderdaad maar eventjes bij KPN langs!

Reputatie 7
Badge +12
Mocht u langsgaan bij de winkel en het betreft geen lease toestel, dan nog wel even het aankoopbewijs meenemen. Dit is namelijk tevens het garantiebewijs :)

Danku!

Reageer